Cerita Bandel



Lelaki yang lucu ( sapa hayoooo…?? )


Ini pengalaman gue sendiri sih.Curhat lebih tepatnya..hihihi…gak tau mesti mulai cerita darimana..hehehe..(perasaan dari tadi ketawa mulu yak :D )..mmmm  .. okeh okeh..coba gue mikir dlu….Zzzzzzzzz… (eh malah ketiduran dia..ckckckck..bangun hoyyyy…siram nehh :p )
Upzzz..maap sodara2…jadi ketiduran ni gue..hihihi
Okehh..gue mulai cerita..dengarkan sawdara2 semuahh… :D
Pada zaman dahulu kala…hiduplah seekor eh sebatang eh seorang.. ( stoooooppp..ini mao cerita apa ngedongeng seh?? Hummm =.= )
Hehehe..maap pemirsa…maklum terobsesi pengen jadi kak ria.. (you know kak ria??tanyakan pada boneka susan.. :p)
Okeyy…stop becandanya…back to story..hihihi
Ceritanye…waktu ntuh aye lagi patah hati mpok..aye ngerasa di khianati..duhh mpok rasanye perihhhh bener mpok..udah gue kasih obat mereh juga kagak sembuh ( lohhh?? )..Nah gara2 ntuh mpok,gue mule cari cowok lagi..mulai belajar jatoh cinta gto deh mpok..Emang sih mpok,banyak cowo nyang mao jadiin gue demenannye..tapi gue seleksi dulu tuh cowo nyang pade deketin aye ( cuileeehh )..hehehe,singkat kata..gue milih2 gto deh mpok..Nah…abis ntu,gue ceritanye maen onlain ntuh mpok di internet..Gue coba maenannye orang sono nohh..biar gue kagak di bilang gaptek bin katro gto deh mpok..gue kagak mau kalah ame tukul nihh ceritanye..Nah gue coba cari cowo liwat fesbuk..Awalnye sih bingung,tapi berhubung gue pinter ( bo’ong dink :p ) gue jago juga tuh maen pesbuk..hehehe.
Eh..ada ntu mpok satu cowo..panggil aje ‘bandel’ ( nama sengaja disamarkan agar nyang bersangkutan kagak geer :p hihi )..kalo di bilang die ganteng…ENGGAK..di bilang caem juga ENGGAK..terus ape nyang bikin gue jatoh cinte ame die..mao tau kagak?????...
Mao…
Enggak…
Mao…
Enggak…

Okey okey kaga usah ngitung kancing gto lah..Gue kasih tau dahh :D
Karena die tu..die tu…die tu…same anehnye ame gue..hihihihihihii…pade kagak percaya nyakk klo gue aneh???...hihihiii…Iye,gue aneh…Gue tu suka kayak anak hiper gto dah klo mikir..kadang orang normal mikirnye masih dalam radius 1 meter gue dah mikir sampe 5 meter..apa kagak aneh tuu..Nyang patut ditanyain tuu sebenernye gue manusia apa bukan yak ?? (hiihihi :p )..Nah cowo nyang namanye bandel itu nyang bisa ngerti ame jalan pikiran gue mpok..soalnye si bandel ntu radius mikirnye bisa ampe 1 kilo… ( wkwkwkwkwkwk :D )
Si bandel ntuh…cowo nyang super super super duper diem..Jangan salah mengartikan lohh..die bukannye gagu ape pagimane gto,tapi emang dasarnye tu cowo pendiem aje sih.Tapi anehnye,kalo same gue die rame bener.Dah begito lucu banget orangnye.Nah karena ntu gue jadi suka ame die..hehehe
Lanjutttttt…..Tapi perasaan gue gak langsung cinte ame die mpok.Gue masih trauma ame nyang namanye cowo… ( weleh-weleh ) Alhasil,si bandel ntu nyang pantang menyerah buat dapetin cinte aye mpok. ( cieeeehh.. ) Sebulan,duabulan gue masih biase2 aje ama die.Gue masih suka cuek ama die.Padahal sih die tuh perhatiannnnnn bgt ame aye.Namanye gue lagi trauma,jadi gue berusaha buat ngilangin sakit hati gue dulu dan pastinye ngilangin trauma gue juga. ( tapi gak sampe di bawa ke rumah sakt lohh :p )
Nah karena die berjuang tanpa pamrih trus die emang saying beneran ame  aye mpok,die tu kagak pernah capek buat bikin aye jatuh cinte.Eh akhirnye lama2 aye mulai suka tuh mpok ama die.Mungkin emang udah ditakdirin kayak begito ape pagimane aye kagak tau dah.

Alhamdulilah lah..nyampe sekarang aye masih jalan ame die :p hehehe

Mo tau cerite selanjutnye...


tungguin yeee :P





Komentar